ANGAN KANCIL AUNI

hye!
ASSALAMUALAIKUM..:)
ok..sekarang time berangan...bila nak dekat habis belajar ni angan makin besar la kan...kononnya keje la lepas ni..insyaallah...orang lain berangan nak kereta besar2, mahal2, tapi aku berangan nak kereta kancil mira ..ala..yang kecik2, comel2 tu..hehe..teringin sangat nak beli kreta ni pastu cat warna merah, modified ckit...mesti cantik..aku memang minat keta kecik-kecik ni..tapi lesen tak de lagi..x salah kan pasang angan2 dulu?..huhu..

ha! lebih kurang cam ni la.entah kete sape ni..hehe..tapi tayar dia tu aku nak besar kan ckit..pastu nak letak rim warna putih..haha..tengok la nanti..aku akn post kete kancil bukan kancil mira tapi kancil auni pulak lepas ni..hehe

yang ni pun aku nak beli gak ! asalkan kecik je mesti aku suke..em..bila nak ada duit ni??

Pape pun suatu hari nanti aku akn miliki kereta kancil AUNI!!  
YEAHHHHH!!!!

P/S: Siapla hg suhail! kalau hg wat aku merajuk aku paksa hang beli kete ni!


No comments:

Post a Comment