apa yang nak tapi x dapat..:(

sebenarnya banyak benda yang aku nak buat tapi x dapat...em..bila la nk kaya ni??ada duit banyak..berikut merupakan benda yang aku nk tapi x dapat.

1. nak beli baju baru!!...bukan nyer nk berlagak tapi memang da naik muak pakai baju sama....huhu
2. nak pergi melancong sekitar sabah...walaupun da 2 tahun duk sabah tapi susah jugak nk berjalan jauh2 ni...duit2...:(
3. nak makan sate...
4. nak makan durian..sekarang ni musim durian..tp durian punya la mahal..aduh..kempunan ak tengok durian tepi jalan 2...
4. nak beli makeup..wah..bestnyer kalau dapat beli makeup yg mahal2 2..hehe
5. nak beli baju kurung...teringin pulak nk pakai baju kurung hari2..tapi baju kurung ad 1 je..emm..:(
6. sampai sekarang x dapat beli pengganti jony...ikan..wat teman..susah2..
7. aku teringin nk bagi duit kat mak aku banyak2..biar dia tak rasa susah..tapi skrg ni pun mak yg bagi duit kat ak..hehehe
8. teringin sangat nak jumpa mak...abah...adik beradik...rindu...:(..kalau la banyk duit hr ni jugak beli tiket flight...
9. nak keluar dengan su lama2....em..yg ni susah sikit....:(
10. AkU Nak SeMuA Ni DenGaN dUIt N uSaHa AkU SENDIRI...!! WAIT FOR ME 2 YEARS lATeR...LAME JGK..HUHU



No comments:

Post a Comment