Gemuk & Cinta


GEMUK & CINTA

Saat aku kenali dia,
Hati ini selalu gundah,
Selalu ingin dekati dan ingin menghampiri dia,
Aku mahu dia milikku,
Kuharap semua pun tahu,
Bahagia terasa bila ku melihat senyumannya,
Aku Sedar aku telah jatuh cinta,
Dengannya hatiku terasa Luar Biasa....

Intro ni adalah cikit lirik lagu Hazama, aku mahu dia...khas buat su..aku tahu dia memang tak suka lagu ni...tapi nk bg jugak kat dia...hehehe.....kat bawah ni gambar2 mase suhail kurus...ramai yang kate dia da gemuk sekarang ni...tapi memang betul...hehehe..tak tahu la knp dia makin gemuk ni...dulu sem 1 memang hensem...perut pun x buncit lagi...tapi sekarang da masuk sem 5 makin hensem pulak la..hahaha..x pe2...su...biarla org nk kate ap pun...walaupun hg kurus ke gemuk ke buncit ke, aku tetap pilih hang...sebab hg la org yang aku paling c_n_a...Gemukmu Cintaku...hehehe...su, kalau hang baca kat bawah ni ad puisi khas untuk hang. yg tadi 2 aku amik kat lirik lagu je tapi yang ni buatan sendiri..huhu..setiap mase mesti ad puisi untuk hang..hehe..baca la k..ikhlas dari hati..

CINTAI DIRIMU SELAMANYA
Sayang aku tak pernah layu,
Aku terima kau dengan lafaz cinta pertamaku,
Segala suka kita gembira bersama,
Dan segala duka kita tempuhi bersama,
Memang cinta perlukan ketabahan,
Jangan kau bersusah hati sayangku,
Akan ku jalani hidup ini bersama,
Merasa alam suka dan duka kau,
Walaupun  harus menyentuh langit,
Akan ku sentuh bersama kau,
Walaupun harus menggapai awan,
Akan ku pergi bersama kau,
Akan ku makan pahit bersama,
Kerna aku mahu melihat kau tersenyum,
Aku mahu kau tahu,
Kau masih ada aku,



No comments:

Post a Comment