KCOLLY atau SATIN SKINZ

Sekarang tengah bermood nak putihkan muka..tapi tak tahu nak pakai produk apa..dri review di blog2 ramai yang cakap Kcolly bagus..dan ada juga yang cakap produk Satin Skinz..Em..Yang mana satu ek..takut jugak nak beli sebab muka auni ni lambat la nk effect..auni pernah pakai produk Aura White..tapi sebulan je la..Tak ada apa2 kesan pun..pelik juga sebab tengok review orang lain ok je...sekarang ni tengah nak mencuba produk lain...Antara KCOLLY & SATIN SKINZ? Mana satu yang bagus ek?














UPDATE: AUNI TELAH PILIH SATIN SKINZ DAN KEPUTUSANNYA SANGAT MENGECEWAKAN
KEPUTUSANNYA DI SINI

10 comments:

  1. boleh singgah ke blog saya.. saya ada buat review mengenai supplement satin skinz :)

    http://dreaminglovers.blogspot.com/2014/07/review-satin-skinz.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. singgah da..cam best je kan produk satinz skin ni..:)

      Delete
  2. i hv consume k colly,....overall ok cuma i malas nak makan...hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke..sekarang ni sy tengah makan satinz skin..belum sampai sebulan lagi..nanti sy review k..hehe

      Delete
  3. supplement ni shad rasa ikut pada keserasian seseorang kot. hehe.. bila produk tu jatuh cinta dgn kita, maka eloklah kita.. cewaahh. pandai lak produk ni nk memilih tuan ye.. huhu..

    kawan shad ada gak mkn satin skinz, OK jugak katanya.. :D

    ReplyDelete
  4. Awak, tumpang tanya macam mana result dia so far? Saya pun macam nak try salah satu KColly or Satin Skinz sebab tgk review kat IG gak. Saya pernah try Perla Coffee before. But dah nak dekat habis sekotak kulit ni kelabu je jugak lagi huhu

    ReplyDelete
  5. saya pun nak share. saya pernah makan k-colly. skrg stop kejap sbb out of budget. hihi maklumla student. pernah amik 2jar. bru satu jar pun ramai sgt tegor makin putih, and paling best rambut tak gugur x) n nak amik suppliment mcm nie kena minum byk air. air main peranan penting sgt2.

    ReplyDelete
  6. salam..saya pun adr mslh kulit..parut n liang roma besr..sy bru nk try k colly tu..tp sb baget kurang..saya beli ibu putih collegen drink..trkjt gak..walaupun hrg murh tp kesan die nmpk..kulit jd lembut..sekata jek..rase lbh cerah..cer try...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum. Skrang sya ngah survey produk satin skinz dan beezskin. Ada tak pengguna beezskin dkat sini? Leh tahu tak antara dua produk ni mana lagi berkesan ye. :)

    ReplyDelete