NAK PUTIHKAN KULIT MUKA MACAM SHAD? REVIEW DARI SHAD: Produk Dian'z Vitamin C & E

PEMENANG REVIEW PRODUK
Ak vs diA
(Copy paste from her review)

May Allah ease everything. Wishing all of readers and viewers in a good health. Amin. As for today, I wanna share with all about my supplement product. Shad sangat tertarik dengan segmen yang sedang dianjurkan oleh Auni pemilik blog http://auniqarya90.blogspot.com/ iaitu bertemakan beauty and health. Rasa sangat teruja untuk membaca entry rakan-rakan blogger lain yang turut serta dalam segmen ini. Nak tahu produk kosmetik, scin care dan supplement apa yang digunakan. Mana tahu kan, boleh cuba jugak, sebabnya Shad ni sangat-sangatlah tak pandai nak make up segala. Seriously. And for sure keterujaan itu berpanjangan sebab nak share jugak dengan semua, produk kesihatan yang Shad guna. 

Ya, bagi semua yang bergelar wanita, pastinya menginginkan kulit muka yang cantik, kesihatan yang sihat luar dan dalam. Bagi Shad, supplement atau makanan tambahan ni penting untuk seseorang yang bergelar wanita. “Memang pelik kalau ada yang tak ambik supplement”, ni ayat seorang kakak kat pejabat Shad dulu. Nah, kena sebijik, sebab time tu Shad memang tak pernah nak ambik kisah pun pasal kesihatan bagai ni dan memang tak pernah ambik supplement apa-apa pun. Ok, mesti ada yang kata, mak-mak kita, tok nenek kita tak ada pun ambik supplement bagai ni, tapi still cantik, sihat cergas kalahkan kita yang muda lagi. Apa taknya, ulamnya yang daun hijau-pahit tu semua diorang telan kan, sebab tu sihat dan cantik. Kita yang muda ni? Ada nak makan ulam Pegaga? Pucuk Kaduk? Ulma Raja? Aii, silap-silap tak kenal pun kan.


Makanya, sebagai nak ganti ulam-ulam tu semua, lahirlah produk dan supplement yang tumbuh bagai cendawan kat pasaran sekarang ni dengan tujuan yang sama, untuk memberikan kesihatan dan kecantikan yang terbaik untuk semua. Ok, intro yang sangat panjang. Back to the product, shad sekarang ni memang tengah jatuh cinta dengan Dian’z Vitamin C & E. Muka yang kusan dulu tu, dah makin berseri-seri dah sekarang ni. Suka sangat-sangat. Tiap hari keje belek cermin je, pastu senyum. Dan senyum lagi. Ya, semua orang berhak memilih supplement apa yang nak consume kan. Janji ianya sesuai dengan diri kita kan. Tu yang penting rasanya. 

Meh la sini, nak cerita sikit pasal Dian’z Vitamin C & E ni. 

Manfaat Utama Dian'z Vitamin C & E


 Untuk memutihkan kulit
► Mengurangkan dan menghapuskan parut jerawat dan jeragat
► Menbantu pertumbuhan sel baru
► untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat,
resdung, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap

Vitamin ini juga :

► Mempunyai 6000mg whitening collagen
► Vitamin ini meggunakan collagen ikan talapia
► Berperisa Berry (Sweet-Sour) and chewable. Sedap
► Produk Bumiputera dan dibuat di kilang bertaraf GMP 
► No Gelatin dan semestinya HALAL dan selamat.
► Mempunyai kelulusan dari KKM sebagai makanan tambahan.

Apa yang Shad paling suka sekali, rasa dia yang sweet-sour tu. Sedap dan lagi satu boleh kulum/ kunyah. Alaaa, macam kita makan vitamin la masa kecik-kecik dulu tu. Makanya, tak payah la Shad nak kena bancuh, shake2 bagai untuk minum kan, sebab macam malas ja nak basuh cawan. Hahaha. 


Lagi satu, senang nak bawa ke mana sahaja, masuk je dalam handbag sebab botolnya pun kecik comey je. Harga dia pun berpatutan. Hehe. Jadi kalau ada yang berminat nak cuba, boleh la try ye. Boleh jugak kalau nak beli dengan Shad, kita kasik diskaun-diskaun dekat awak-awak. Tu sempat lagi promot kan. 

PERUBAHAN KETARA :

- Kulit wajah makin berseri-seri, dah tak kusam macam dulu-dulu.
- Jerawat pun dah macam segan-segan nak tumbuh kat muka.
- Rasa macam lagi muda 5 tahun gitu.
- Kulit makin cerah.
- Yang penting sekali, vitamin ni tak ada kesan sampingan kat diri Shad.

JOM TENGOK PERUBAHANNYA

SEBELUM




SELEPAS (PENGGUNAAN HAMPIR 2 BULAN)



Maaf ler uolls, banyak pulak gambar yang hentah pape ni ha.. hehe.

Untuk maklumat lanjut berkenaan dengan produk ni, boleh lah review entry Shad pasal Dian’z Vitamin C & E ni dekat sini >>  beauty-product-dianz-vitamin-c-e


4 comments: