TAK SIAPA YANG TAHU


Tak mudah untuk kita mengambil hati orang..dan tak mudah juga untuk orang tu mengetahui apa yang tersirat kat hati ni..kadang2 apa yang orang tu buat takkan puaskan hati kita. Tapi bagi orang tu dia rasa sudah cukup puaskan hati kita..kita hanya mahu dia tahu dan kita mahu dia amik tahu..memang dia tak tahu apa yang kita nak tapi kita nak dia tahu dan faham sendiri..tak payah kita bagi tahu..pening pulak dengan ayat ni...korang memang takkan tahu...aku sorang je yang faham..hahaha



3 comments:

  1. xpa , at least akak dah luahkan sedikit perasaan yg trpendam tu .. :3

    ReplyDelete
  2. jangan disimpan di dalam hati... nanti lagi stres..

    ReplyDelete