IMEL DAN ANAK-ANAKNYA

Alhamdulillah..Sebelum ni Kucing Auni yang dipanggil kecik dah mati..Tapi Allah gantikan pulak dengan seekor kucing lain yang comel..Auni jumpa kucing ni macam tak bertuan di kawasan rumah Auni. Jadi Auni amik dan bela dia dan dipanggil IMEL. Waktu tu imel sarat bunting. Lama jugak nak tunggu dia beranak. Tak Sabar nak tengok anak dia..



Setelah sekian lama tunggu..Lastly...23/04/14.TAHNIAHHH..Imel lahirkan 5 ekor anak...terkejut jugak sebab ingatkan 3-4 ekor je...mula la memikirkan macammna nak bela banyak2 ni..Hari ni da masuk seminggu. Kelima-lima ekor anak tu da nak mula buka mata..memng comel sangat..Dalam masa seminggu tengok, da makin sayang..Biarla susah macammna pun..Auni tetap akan bela..



Sebagai tanda sayang kepada imel dan anak2, Auni hadiahkan sebuah rumah! Jaga rumah elok2 ye..nanti ada rezeki Auni beli rumah yang besar dan cantik sikit..



3 comments:

  1. alo lo lo, comelnya, rumah pun comel...

    ReplyDelete
  2. wahhhh.. cantiknya rumah tu.... cute..

    ReplyDelete